یادت افتادم ، تک تک عکسامونو برای بار چند هزارم نگاه میکنم ، قربون خنده هات ، تو جز مقدسات منی❤ کاش کنارم بودی بهنام ، کاش... غریبه ی پنج سال پیش......
ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 4 اسفند 1402 ساعت: 18:56
میگه : با تقدیر هیچ جوری نمیشه جنگید مگر اینکه پوستت زیادی کلفت باشه!
نگاهش سمت منه:|
****
پ.ن : از اینکه صبحانه رو دسته جمعی کنار در ورودی و روی زمین میخوریم حس خوبی دارم :)
همین قدر ساده و در دسترس
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: جمعه 4 اسفند 1402 ساعت: 18:56
با هیچکس میل سخنم نیست و از این حرفا غریبه ی پنج سال پیش......
ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: جمعه 4 اسفند 1402 ساعت: 18:56